کد خبر: ۱۳۲۸۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷
«مجتبی خالصی» به مقام شوم دومین دوره از مسابقات بین المللی هانمادانگ آنلاین دست یافت و «ملیحه رجبی» در زیرگروه لیگ برتر دارت بانوان تهران به قهرمانی رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در دومین دوره رقابت‌های بین‌المللی هان‌مادانگ تکواندو مجازی (زنده) گرامیداشت هفته دفاع مقدس ورزشکار خراسان جنوبی خوش درخشید.

«مجتبی خالصی» در این ماراتن بین‌المللی موفق به کسب دو عنوان سومی رده‌های سنی بالای کشور شد.

دومین دوره مسابقات بین المللی هان‌مادانگ با حضور ۱۴ کشور دنیا به میزبانی ایران به‌صورت آنلاین برگزار شد و هان‌مادانگ یکی از رشته‌های ورزش رزمی تکواندو محسوب می‌شود.

در مرحله چهارم و پایانی مسابقات زیر گروه لیگ برتر بانوان تهران که به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار شد دارتر خراسان‌جنوبی هنرنمایی کرد.

این رویداد ورزشی با شرکت ۱۱ دارتر برتر کشور ازز ۲۴ شهریور ماه در تهران آغاز گردید که از خراسان‌جنوبی ملیحه رجبی سیبل رقابت‌‌ها را نشانه رفت.

در مسابقات مرحله چهارم و پایانی زیر گروه لیگ برتر بانوان تهران «ملیحه رجبی» با کسب ۱۴۰ امتیاز بر سکوی نخست رقابت‌ها ایستاد، سهیلا ایرانی با ۱۲۰ امتیاز جایگاه دوم را کسب کرد و معصومه دادرس و روژین غفوری نیز به مقام سوم مشترک رسیدند.
انتهای‌پیام/69014/ج

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار